АСДИС РАН СЕ ПРАВИ НА ДЪГА
Отдавна позабравена на българския светски небосклон, Асдис Ран напомня за себе си с бижу, което кълна се – виждал съм и на друга шия. Исландката идва на бял свят след месеци на изгнание, облечена в стилизирана цветна дъга, където на ивици се разлага един цвят, близък до патладжана. От таза надолу, като през кристална призма, слизат по стълбичката на изсветляването първо синкаво, после малиново и накрая- нещо като детска дъвка за балончета. Нагоре от ханша пък се развива близнашка ретроспекция на случващото се долу и така силуетът на г-жа Ран се олюлява в цветната клопка. Бюста е като подготвена за слалом ски писта, по-скоро, това е усещането от раздвояването пътя на плетката, който описва чудновати форми. Позата на исландката е сякаш скубе косите си, но вероятно ги гали, което също е ненадейно и с липса на смисъл. Не мога да отделя тук грима от фотошопа, затова ще бъда критична опозиция и на двете, цитира „Телеграф“.
БАДЕР НА МАТУРА ПО МОДНО ОЦЕЛЯВАНЕ
От толкова гледане на National Geographic никъде не съм мяркал птица с подобно оперение. Нито пък друг животински вид, на който червената козина да ме е впечатлила или оставила с отворена уста. При Маги Бадер има тенденция на модно експериментиране , в навлизането в дълбоки води на естетски тематики, за които ранната възраст не е подготвена. И все пак- какво е това и как следва да кръстим облеченото? Ядец! Скърцаща врата!Безсилен съм да преценя! Не съм виждал нищо по кърваво червено, освен останките на умрял хипопотам, което да грее така както това сетренце. Ръкавите са достатъчно къси за да предположа, че Бадер е взела дрехата от племеница или съседско дете а подаващата се чашка в размер D приемам за чашка за подаяния, иначе не виждам мястото и там. Фризурата предполага един загубен в направата и петъчен следобед, както и фризьорски трудочасове от интернационално значение. Общата визия на госпожата клони към слаб две, като аз ще и дам среден 3, като вътре не слагам специфичния пръст.
РОДИ СЕ КВАРТЕТ FASHION СЪС СОЛИСТ МАРИЯ БОНЕВА
Рядко толкова красота може да присъства на едно място. Номинираната за Бизнесдама на годината 2017 Мария Бонева, е така правилно облечена, както подхожда на заета жена и на моден източник. Черната рокля, без никакви излишества, придава на Бонева качества, съдържащи се в професионалното и портфолио. Наталия Гуркова реди естетически пасианс в червено, което струпва доверие и тежест в избора и. Завърнала се от модно и светско изгнание, съпругата на Йордан Динев Зорница, е истинско свежо приветствие от класата на някогашния Ив Сен Лоран и Диор. Пъстроцветната рокля носи великолепието на най-добрите модни времена а премереният кок търси прилики с гордите италианки на ренесанса. Боряна Баташова знае как да подчертае сексапил и присъствие, без да е очебийна или настойчива в кройката или прическата. Позволявате ли ми да нарека този квартет Fashion без никакво преувеличение…
ТРИО „ДРЕХИТЕ МИ ПРЕЧАТ” С ДОНЯ ЦЕЦИ
„Шестата в света” се е облякла, като предпоследната в Парламента. Не казвам непременно българския, но със сигурност на някоя африканска страна. Върху зелените поля на блузката, цъфти огърлица с размерите на комарник а прическата е като рисувана от Комарницки. Шалът е объркващ и аз не мога да разбера Калканджиева от кое „племе” е, виковете на цветовете тук е на език, който не може да схване дори Любомир Стойков. Той блести в костюм в цвят на кюнци а усмивката му свиква събрание на ОФ на модната гилдия. Цеци Красимирова показва снажна фигура с достатъчно място там да бъдат разположени не само наличните татуировки но и едно добро бойно снаряжение като картечница и паласки. Сините ботуши, с прорязани върви , бодат очите много повече от препълнения с плът кожен елек, но остават в топ три за най-забавния аксесоар, който съм виждат тази седмица. А гледам и коментирам Вип Брадър, да не забравяме.
ЕДНО НА УМ ЗА ШОПОВ
Винаги имам едно наум,когато видя мъж с жилетка. Сякаш спомени от кръчмата на сериала Ало ало ме връхлитат и сякаш лично Рене ще се прокашля иззад тезгяха. Имам едно наум и когато филиз от знаменит род носи жилетка, без предците му да са се носили по тази мода. А тук имаме един Наум, направо Шопов, който с такава лекота си носи кецовете сякаш са някакви опинци, каквито единствено биха подхождали на визията. Изненадващ е избора на черно, разсечен само от червената мълния на обувката. Цялото това излъчва мрак, който можеше да бъде освежен с червена роза, както и с деликатна игла за вратовръзка и така да се избегне приликата с дядо Стефчо. Шамар и половина зрението ми получава от госпожицата до Шопов. Тя сякаш излиза от репетиция за Фоли Бержер, с кецове и креп найолонови чорапи, с голи крака, които се шмугват в нещо като пола, закрита изцяло от ватенката или както сега им казват по модному. Прическата на девойката е като тази на Джулия Робъртс в Булката беглец, някъде след третото и бягство.