Предлагаме ви новите коментари на лорд Евгени Минчев за в. „Телеграф“ в седмичната му рубрика „ТелеГАФ“.Ангелите на Гуна, съвременни самодиви!
Две бели лястовици са „кацнали“ до своята орлица- звездата Гуна Иванова. Жалко е, че рядко представители на българския фолклор „кацат“ в класации за мода, но… удоволствието е мое да ги почета и похваля. Внучките на прочутата певица са като ангели в ангелогласния хор на човещината. Дрехите, отразяващи българското, са достоверен източник за отношението им както към родината, така както и към знаменитата им баба. Белите дрехи им придават вид на съвременни самодиви, промъкнали се в сивия естетически свят. Гуна, приветлива и миловидна, отново е напипала пулса на модното. Дрехата и, освен великолепна със своите шевици е в онова дълбоко зелено, на дъното на което вибрират емоциите на световната етническа мода.Иво Димчев с тенджера за извънземни?
Питам се, това компютърна графика на Иво Димчев ли е или физическо негово проявление. Каквото и да е, под шлемовете на кича, той не изглежда по-привлекателен или знаменит. Това, което замества прическата му, която отдавна е заместена от тату, може да се приеме за част от тенджера на извънземни. Какво талантливият изпълнител би готвил в нея, не знам. Мога да предположа, че скорпион по ирански с френска горчица. Посещавал ли е скоро Димчев Хеопсовата пирамида и възможно ли е да се е одраскал по някой от стенните надписи там? Сигурно египтолог- иволог, може да отговори на този въпрос, но йероглифите по тялото му все имат някакъв произход. Чудя се още, как Иво се плези на контролите в градския транспорт, при тази висулка на устата. Може би при всяко подобно действие я сваля, поставя като обеца и си показва езика. Замислям се как в природата змийският език е получил такава форма.Илчев, не си на бургаската гара…Драги ми Илчев, пак се срещаме и пак получаваш оценка слаб. Дънките всъщност поставят тази ниска оценка, в която влагам повече съчувствие, отколкото ирония. Защото подобна комбинация е по-скоро уморителна, отколкото вдъхновяваща. Дънки и микрофон е последното, което ще препоръчам на студентите си по естетика. Още по-странно е, че дънките нямат колан и изобщо изглеждат сякаш са току- що разопаковани в хотелската стая. Усещанията ми за сакото са подобни. То е наистина стилно, но ако човек пътува с по линията София- Бургас и иска да не се натрапва. Тъмната риза потъва засрамено а можеше да бъде изтъкната с някаква брошка или шал. Малко ведрина добивам с усещането, че все пак Илчев не пее на мое парти и намалявам изискванията си.Хранова, все още храня надежда за тебПровежда ли се още Златният кестен и участва ли Марги Хранова в този конкурс за стара градска песен? Ако тя е кандидат там, нямам нищо против облеченото, напротив- то съвършенно отразява стилистиката на този жанр. Но не мога да си представя милата ми приятелка да излезе на сцената зад пано от изкуствени цветя и да запее, Ружи, ружи, бели ружи… И така, полата в този моден казус е твърде дълга и лъскава за да не направи впечатление. Тя, полата, е като каросерия на камион превозващ петрол. Краищата и се плискат като океан, в който се е удавил и последния моден критик. Дантелената горна част изисква чаша вино и камина- Господи, какво говоря, те също са налични в този кадър. Хранова, към която храня огромна обич, навярно има и по-добри идеи за приложения на облеченото. Виждам, че на прозореца зад нея има недостатъчност от перде.Анелия, не си прави жабешка услугаКойто е каръщисал жабешко бутче с пантера може да получи Нобеловата награда за смелост. Защото, което виждам по Анелия е странният случай не на Бенджамин Бътън, но на нещо много по-смущаващо. Позата също кряка в полза на поза на жабче, виждащо за първи път камера. Певицата позира със заучена небрежност, но това само разкрива повече и повече жабешкият намек в дрехата. В същото време се чудя, колко души са били необходими за навличането в този естетически крясък. Ако трябва спешно да се измисли име на дрехата, за да влезе тя в енциклопедията на абсурда, нека предложа следното – анелияжабещеризон.