Фолк звездата Алисия може да е пчелата-майка в музикална компания „Ара“ към днешна дата, но това не означава, че е била най-лоялната изпълнителка във фирмата, узна HotArena.
Близо 4 пъти певицата е подливала вода на продуцентите си, които сега стоят плътно зад гърба й които пожертваха свои именити кадри, сред които бяха Емануела, Джина Стоева и Ивена.
Дали обаче Алисия е заслужила тази безрезервна подкрепа от страна на Касъмов? Очевидци разказват, че лансирането на бившата на Ники Михайлов в „Ара“ съвсем не се дължи на дългогодишната й вярна служба в компанията.
Ако ръководството е останало с такова впечатление за нея, то е било само защото не е разбрало за броя на ножовете, които любимката на членовете му е забила прилежно и безсърдечно в гърба на всеки един от тях.
Оказва се, че Алисия е ходила има – няма 4 пъти в конкурентната фирма, за да се пробута (да не кажем – си проси договор) на Митко Пайнера, та видиш ли – да го склони да я прибере в неговата музикалната империя официално – с подписите им върху подходящите документи, съдържащи една камара клаузи и договорки.
Макар да не получавала конкретни обещания от г-н Димитров, че той ще се нагърби да удовлетвори професионалните й желания, тя продължавала да му досажда. Периодично го навестявала, за да си пробва късмета отново и отново, докато
на инженера не му омръзнало от натегачеството и нахалството й и категорично я отрязал.
След като Пайнера тропнал с крак и изрекъл последната си дума, Алисия се примирила, че ще – не ще, ще си кибичи в „Ара“.
Всъщност не е много сигурно дали шефовете на певицата не са разбрали, че една от най-гиздавите им овчици се опитва да се отдели от стадото. През 2013 г. от нищото плъзва (обратна на горните твърдения) информация в онлайн медиите, че
инж. Димитров тогава все по-често „ухажвал“ изпълнителката с примамливи предложения за съвместни професионални отношения. Но тя била непреклонна и не се поддала на изкушението.
Като причина за железезните откази на Ася се изтъкват куп суперлативи за привилегиите, с които се ползва на тогавашното й работно място – „имала свобода какви песни да пее“, „кога да почива“, „какво да прави с живота си“, „почти нямала конкуренция във фирмата“, „златната кокошка на „Ара Мюзик“.
От своя страна Касъмов винаги „й осигурявал пълен комфорт“ по време на работа.
Това не приличаше на една от всекидневните клюки на килограм, които сайтовете прибавяха към съдържанието си, за да има количество. По-скоро беше ПР инфо, което целеше авторитета на „Ара“ и екипа й да бъде изчистен от петната, които се появиха влседствие на опитите за „изневяра“ на Алисия.
Цялата статия с медени хвалби по „Ара“ сякаш бе застраховка, че ако се разчуе в общественото пространство, че Алисия е припкала при конкуренцията, след този контра-текст няма да има кой да се върже на слуха.
… И да се внуши, че Алисия трябва да е луда, за да напусне такъв работен рай и удобни условия за изкарване на пари, за които всяка от колежките й си мечтае.
Не е спортсменско, обаче, да си измият ръцете с Митко Пайнера. Инженерът по-скоро е трябвало да получи бутилка скъпо уиски и да чуе едно благодаря от Касъмов, задето не е лишил него и скромната му компания от най-голямата им звезда. Вместо това г-н Димитров получи шут в задника, който всъщност справедливо трябваше да поеме седалището на Алисия.
И така… Ася Дойчева била посветила последните си разходки до димитровградската фабрика за пеещи силиконки на изтичащия си договор, който бил „брачното свидетелство“ между нея и тогавашните й работодатели (които са й такива и днес), което тя се надявала съвсем скоро да превърне в бракоразводно решение за раздяла по взаимно сългасие.
Искала го е с цялото си същество, но след преговорите с Митко Димитров, които (вече ви е ясно) са били тотално фиаско, се върнала при Виктор Касъмов с подвита опашка, където пък той я „изненадал“ с ново договорче, с което невярното куче било вързано отново на каишка към фирмата за още 5 години.
Отмъщение или услуга е било това за певицата, само тя може да си каже, излъже или премълчи.