Предлагаме ви нова порция от коментарите на лорд Евгени Минчев за седмичната му рубрика в ”Телеграф”. Нашите коментари, както винаги са излишни. ДЕБОРА НАТЪКМЕНА НЕ КАТО ЗА ЧЕРКВАПитат ли ме дей Дебора, ме огряла първи път в Брадъра, тамо аз ще отговоря, ич не ме питайте, защото тя сама говори за себе си. Ето днес, посадени в снежния катун на времето, виждаме разсъблечената певица цялата в черно. Сякаш предстои кандидатстване за секретарка или началник планов отдел в незначително стопанство. Шапката и придава ефект на отровна гъба, но който се плаши от гъби, не стреля по мечки, ако позволите шеговито да променя поговорката. Дебора тежи от обема на обеците и гердана си, а бюстието поема отговорността за естетическия тероризъм, сполетял вида и. Черна пола, къса до „Боже, прости ме”, изпъква на преден план, като малко трабантче , в което се вози Манфред Вьорнер. Маникюрът също има общо с Вьорнер но рендето. Ноктите сякаш са минали на спешна но несръчна обработка през него.ЛЕВИЯТ И ДЕСНИЯТ АПРИЛОВИ КЪРТЯТБратята Влади и Ники Априлови са безцеремонно елегантни. Но звучат и леко фантастични, което биха могли пък да опишат братята Аркадий и Борис Стругацки. Фантастични в онзи смисъл на необичайно, на извънземно, на нещо което би могло да бъде причинено от вмешателството на извънземни сили. Защото познаващите братя Априлови знаят, че техният стил е най-често скромно пуловерче, блузка или анорак. Ако подходя като рекламата на Туикс, мога да кажа че левият Априлов е в абитуриентски костюм а десния е в костюм, който носят абитуриентите. Левият Априлов е без вратовръзка а десният Априлов е без вратовръзка , но с нещо, което прилича на нея върху ризата му. Левият и десният Априлов май са си разменили местата, но кой съм аз за да се вълнувам от подобно разместванеАЛО, АЛО МНОГО СТЕ МИ В БЯЛО…Минала през стажа на телевизионна сервитьорка, актрисата от Ало, Ало Сю Ходж пак залита към униформения чар на бялото. В България за професионален ангажимент, келнерката Мими от фамозния сериал с прискърбие съобщава, че носи лондонско лято за софийския сняг. Лятната блузка , с която Сю позира, не е нито стилна, нито носи някаква модна повеля, нито е сезонно издържана. Якичката е друго разсмиващо обстоятелство, което води към асоциации с готварско облекло. Майка ми беше готвачка и зная много добре какво имам предвид. Прическата на актрисата, несъразмерно увиснала от тук и от там направо калява психиката пред усмивката, чаровна в сериала но неуместна извън него. Съпругът на Сю е целият в черно, така че двамата поне добре илюстрират песента на Георги Христов и е сигурно, че са в неделим кръговрат. Светският и музикален журналист и експерт Лео Богдановски може спокойно да си купи билет за концерта на Веско Маринов, толкова подходяща е тази му визия по повода.САЛИЧ – РАСО ИЛИ ЛОШ ДИЗАЙНЕР?Съжалявам, че историческото О, неразумний вече е използвано от Паисий по друга причина и време, инак щях да го пришия с едра губерка за да боли, към силуетите на Ники и Салич. Кънчев, чиито внезапен порив по елегантизиране в последните месеци излиза от релси, се е сложил в смокинг, за който освен камери и известност се искат много други неща. При нас в Лондон на това му казват – добре, опитал е човека, нека му дадем втори шанс. Всъщност, всеки детайл от облеченото носи собствените си качества , но скупчени върху водещият, те постепенно загубват и сила и величие. Ани Салич или е облечена в чувал, на който в бързината са сложили якичка или е била ограбена монахиня, а после недоброжелателен дизайнер е превърнал расото в рокля. Много е трудно да се разпознае дали това около кръста на Ани е колан или скупчване на кабели, през които по-късно ще се прокрадва вълнуващият и глас. Залагам на кабелите. И при всичко описано, двамата имат волята да се усмихнат. В някои индиански резервати двамата мога да получат общото и обобщаващо име Неможещите Да Си Избират Добре Дрехите.СИДЕРОВИ- МОДЕН ПРИМЕР НА СЕДМИЦАТААристократичното френско мото La noblesse oblige е първото , което ми хрумва, съзерцавайки тази снимка. Роклята на Деница Сидерова, макар и не съставена от пищната романтична спецификация на изкуствените камъни и брокат, стои тържествено в задължаващи интериор. Умереността може да бъде наблюдавана още в прическата, чието момичешко начало напълно кореспондира с младежките кройка и бижу , тиктакащо премислено, но стойностно в деколтето на госпожата. До нея Волен Сидеров проявява достолепие чрез средствата на един добре ушит костюм, по който пробягват символите на лукса- изключителен плат, кройка и цвят. Всичко това е постигнато навярно в някой от бутиците на Савил Роу в Лондон. Както се вижда- Благородството задължава.